Tiny may it be, but no means miserable. There are souls who'll feel your sorrow, for you are the world

Wednesday 23 November 2022

When you laid your dream to rest, then finally you are no longer free

___________________________________________________________

那无助感和迷茫感又回来了
那个让我总觉得自己不够好
跑得不够远,跳的不够高,游得不够快
就像一把声音,在我耳后窃窃细语
慢慢荼毒,慢慢侵蚀我的脑海
无论如何掩盖的耳朵
那嘘声耳语依然在我脑里徘徊
仿佛就在我耳边明明无声却嘈杂

No comments: